GeForce 430.39 -ajurit tuovat mukanaan virallisen tuen GTX 1650 -näytönohjaimelle ja Mortal Kombat XI-, Anthem- ja Strange Brigade -peleille, mutta tiputtavat samalla pois tuen 3D Vision -tekniikalle ja Kepler-arkkitehtuuriin perustuville näytönohjaimille.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 430.39 -ajurit ovat ensimmäiset Release 430 -sarjan ajurit ja ne ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille. Ajurit tukevat yhtiön näytönohjaimia työpöytäpuolella Kepler-arkkitehtuurista lähtien ja mobiilipuolella Maxwell-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 430.39 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Game Ready -leimat Mortal Kombat XI-, Anthem- ja Strange Brigade -peleille sekä tuki GeForce GTX 1650 -näytönohjaimelle ja GTX 1660- ja 1660 Ti -mobiilinäytönohjaimille. Lisäksi ajureissa on virallinen tuki Windows 10:n May 2019 Update -versiolle ja sen mukana tulevalle DirectX:n omalle Variable Rate Shading -ratkaisulle. Mukana on myös G-Sync Compatible -tuki seitsemälle uudelle näytölle ja mahdollisuus liitää kaksi pystytilassa olevaa näyttöä yhdeksi vaaka-asennossa olevaksi näytöksi.

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat jälleen edellisistä ajureista löydettyjä ongelmia. Tällä kertaa korjattujen bugien listalla ovat muun muassa G-Syncin toimimattomuus Pascal-arkkitehtuuriin perustuvilla näytönohjaimilla Surround-konfiguraatiossa, muistivuoto pelien käynnistyksessä sekä työpöydän satunnainen vilkkuminen usean näytön konfiguraatioissa. Tiedossa olevia ongelmia on tällä kertaa mainittu vain yksi: Adaptive Sync (half refresh rate) -asetuksen käyttäminen jumittaa V-Syncin toimimaan vain näytön natiivilla virkistystaajuudella, kunnes järjestelmä on käynnistetty uudelleen.

Release 430 -ajureiden myötä NVIDIA on nyt tiputtanut pois tuen Kepler-arkkitehtuuriin perustuville mobiilinäytönohjaimille sekä 3D Vision -tekniikalle. Voit lukea kaikista ajureiden muutoksista niiden julkaisutiedotteesta.

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.
;