Testasimme DXR-säteenseurantaa ja DLSS-reunojenpehmennystä Shadow of the Tomb Raiderissa.

Syksyllä julkaistuun Shadow of the Tomb Raider -peliin saapui maaliskuussa päivitys, joka toi mukanaan tuen DXR-säteenseurannalle ja DLSS-reunojenpehmennykselle.

Testasimme GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimilla, miten DXR-säteenseurannan eri asetukset sekä DLSS-reunojenpehmennys vaikuttavat pelin suorituskykyyn ja kuvanlaatuun.

Lisäksi ajoimme mukaan pikaisen kokeilun GeForce GTX 1080 Ti -näytönohjaimella NVIDIAn eilen julkaisemilla 425.31 -ajureilla, jotka mahdollistavat DXR-säteenseurannan ilman rauhtakiihdytystä GeForce GTX -sarjan näytönohaimilla (vähintään GeForce GTX 1060 6 Gt).

Lue artikkeli: Kokeiltua: Shadow of the Tomb Raider ja DXR- & DLSS-ominaisuudet

This site uses XenWord.