GeForce 442.19 -ajureissa on Game Ready -leima Zombie Army: Dead War 4 -pelille ja viimeisimmät optimoinnit Apex Legends Season 4:lle ja Exodus: Sam's Storylle.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 442.19 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön työpöytänäytönohjaimia Kepler- ja mobiilinäytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 442.19 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Zombie Army: Dead War 4 -pelille, jonka lisäksi ajureiden luvataan sisältävän optimaalisen tuen Apex Legends Season 4:lle ja Exodus: Sam’s Storylle. Ajureissa päivitetään lisäksi ruudunpäivitysnopeuden rajoitinta siten, että maksimi ruudunpäivitysnopeuden voi määritellä vapaasti 20 ja 1000 FPS:n välillä, jonka lisäksi NVIDIAn ohjauspaneeliin on lisätty asetus Virtual Reality Variable Rate Super Sampling -ominaisuudelle.

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat myös aiempien julkaisujen ongelmia. Tällä kertaa liiskattujen bugien listalle ovat päänneet Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine -lisäosan kaatuminen tiettyyn välivideoon, Doom (2016) -pelin kaatuminen Kepler-näytönohjaimilla ja NVENC:n muistivuoto. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan esimerkiksi Zombie Army: Dead War 4:n grafiikan korruptoituminen ja välkyntä HDR-tila käytössä Vulkan rajapinnalla, Mortal Kombatin satunnainen kaatuilu ja World of Warcraftin kaatuminen DirectX 11- ja 12 -rajapintojen välillä vaihdettaessa Windows 7 -käyttöjärjestelmällä.

NVIDIA julkaisi samassa yhteydessä myös GeForce Studio -versiot samoista ajureista. Studio-ajureiden uudistuksiksi listataan viimeisimmät optimoinnit ja korjaukset esimerkiksi Redshift Renderer-, Blackmagic DaVinci Resolve- ja Foundry MODO -ohjelmiin. Lisäksi ajureissa on uusia sovellusprofiileja Siemensin Star-CCM-sovelluksille, Modolle ja VREDille sekä beetatason profiilit Adoben sovelluksille.

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.