GeForce-ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki Ghostwire: Tokyolle ja Tiny Tina's Wonderlandille sekä Choruksen, Jurassic World Evolution 2:n ja No Man's Skyn DLAA-päivityksille.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 512.15 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien. Samaan syssyyn julkaistiin myös Studio 512.15 -ajurit, jotka tukevat näytönohjaimia Pascal-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 512.15 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Game Ready -leima Ghostwire: Tokyolle ja tuki Tiny Tina’s Wonderlandille sekä DLAA-tuen lisääville päivityksille Chorukseen, Jurassic World Evolution 2:lle sekä No Man’s Skylle. Mahdollisista suorituskykyparannuksista verrattuna aiempiin ajureihin ei ole mainintoja.

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat myös aiempien julkaisujen ongelmia. Tällä kertaa liiskattuja bugeja ovat esimerkiksi DWM-prosessin ylimääräiset rekisterinluvut kun käytössä on G-Sync- ja G-Sync Compatible -näyttö, Enscapen virheellinen varjojen renderöinti sekä GeForce RTX 30 -sarjan kannettavien mahdollinen uudelleenkäynnistyminen, kun kannettava herätetään unesta nostamalla näyttö ylös dGPU-tilassa Advanced Optimus käytössä. Tiedossa olevia onglemia ovat puolestaan jo ominaisuudeksi laskettava Sonic & All-Stars Racing Transformedin mahdollinen kaatuminen veden läpi ajettaessa, Dolby Atmos -äänien katkeilu RTX 30 -sarjan näytönohjaimilla HDMI 2.1 -laitteeseen kytkettynä sekä Club3D CAC-1085 DP-HDMI-sovittimen rajoittuminen 4K-resoluutioon 60 hertsin virkistystaajuudella. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF) ja NVIDIAn Game Ready -artikkelissa.

Studio 512.15 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki GTC-tapahtumassa esitellyille uusille ominaisuuksille, kuten Omniversen päivityksille Create-, Machinima- ja Showroom-sovelluksiin, sekä Unreal Engine Omniverse Connectorin beetaversiolle. Lisäksi mukana on tuki esimerkiksi Blender Cycles 3.1 -päivitykselle, Luxion Keyshot 11:lle ja GPU Audio Inc:lle. Voit tutustua Studio-ajureiden muutoksiin tarkemmin niiden julkaisutiedotteessa (PDF) ja NVIDIAn Studio-blogissa.

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.