NVIDIAn GeForce-ajurit on tuttuun tapaan suunnattu pelaajille, kun Studio-ajurit on tarkoitettu sisällöntuottajille. Peliajurien mukana tulee viralliset Game Ready -leimat Quake II RTX- ja Assetto Corsa Competizione -peleille.

NVIDIA on julkaissut poikkeuksellisesti kahdet uudet ajurit näytönohjaimilleen. Pelikäyttöön tarkoitetut GeForce 430.86 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja sisällöntuottajille suunnatut Studio 430.86 -ajurit Windows 10:lle.

GeForce 430.86 -ajurit tukevat kaikkia yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien sekä Kepler-arkkitehtuurin työpöytäversioita. Studio 430.86 -ajurit tukevat Pascal-arkkitehtuuria ja sitä uudempia GeForce, Titan ja Quadro -näytönohjaimia.

GeForce 430.86 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Game Ready -leimat Quake II RTX- ja Assetto Corsa Competizione -peleille, tuki kolmelle uudelle G-Sync Compatible -näytölle sekä HTC Vive Pro Eye -virtuaalilaseille. Näyttö- ja virtuaalilasipäivitykset pätevät myös Studio-ajureihin, jonka lisäksi niiden luvataan tarjoavan parhaan mahdollisen kokemuksen Maya 2019-, 3ds Max 2020-, Arnold 5.3.1.0-, DaVinci Resolve 16- ja 3D Daz Studio -sovelluksissa.

GeForce-ajurit korjaavat tällä kertaa esimerkiksi ajureiden satunnaiset kaatumiset Adobe Premiere Pro -sovelluksessa. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan esimerkiksi GTA V:n vilkunta ja grafiikan korruptoituminen MSAA:ta käytettäessä sekä The Division II:n satunnainen kaatuminen DirectX 12 -tilassa. Studio-ajurit pitävät samat peliajureiden korjauksen sekä pitkän listan korjauksia esimerkiksi Optix, Cinema 4D- ja Resolve Studio -sovelluksissa. Myös tiedossa olevien ongelmien lista on identtinen peliajureiden kanssa.

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.