NVIDIAn uudet GeForce Game Ready -ajurit tuovat mukanaan mm. virallisen tuen Anthemille, Sekiro: Shadows Die Twicelle sekä Battlefield V:n Firestorm -lisäosalle.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce Game Ready 419.67 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat Kepler-arkkitehtuuria ja sitä uudempia yhtiön näytönohjaimia. Turing-arkkitehtuurin RTX-näytönohjaimet ovat tuettuja vain Windows 10:ssä (Creators Update / 1703 tai uudempi).

GeForce Game Ready 419.67 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Game Ready -leimat Anthem-, Shadow of the Tomb Raider- ja Sekiro: Shadows Die Twice -peleille sekä Battlefield V:n Firestorm-lisäosalle. Lisäksi ajureissa on tuki Surround-tilalle Turing-näytönohjaimilla G-Sync Compatible -näyttöjen kanssa, uusia G-Sync Compatible -tuettuja Adaptive-sync / FreeSync -näyttöjä sekä uudet tai päivitetyt 3D Vision -profiilit Devil May Cry 5:lle (Not recommended) ja Total War: Three Kingdomsille (Not recommended). Uudet tuetut näytöt ovat tutut jo Creator Ready -ajureista, eli kyse on Asuksen VG278QR- ja VG258 -näytöistä.

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat aiempien julkaisujen ongelmia, kuten Ghost Recon: Wildlandsin heikkenevä suorituskyky ja lopulta kaatuminen Ansel-ominaisuutta käytettäessä, Star Citizenin vilkkuminen ja kaatuminen työpöydälle Turing-arkkitehtuurin näytönohjaimilla sekä RTX 2070 -näytönohjaimien ongelma, jossa kahden näytön järjestelmissä kakkosnäyttö vilkkuu. Tiedossa olevia bugeja ovat puolestaan esimerkiksi Tom Clancy’s The Division II:n erilaiset kaatuilut HDR-asetuksia säätäessä, ARK: Survival Evolved -pelin virheilmoitukset ja kaatuminen BSOD-virheeseen, Shadow of the Tomb Raiderin hidastelu ja kaatuilu Ansel-teknologiaa käytettäessä ja työpöydän satunnainen vilkkuminen usean näytön järjestelmillä. Voit tutustua kaikkiin muutoksiin ajureiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.