GeForce-ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -tuki Cyberpunk 2077: Phantom Libertylle ja pelin hyödyntämälle DLSS Ray Reconstruction -teknologialle (DLSS 3.5).

NVIDIA on julkaissut uusia ajureita näytönohjaimilleen. GeForce 537.42 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien. Samaan syssyyn julkaistiin myös Studio 537.42 -ajurit, jotka ovat saatavilla samoille käyttöjärjestelmille, mutta tukevat näytönohjaimia vasta Pascal-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 537.42 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Cyberpunk 2077: Phantom Liberty -laajennokselle ja sen tukemalle DLSS Ray Reconstruction -teknologialle (DLLS 3.5). Ajureissa on mukana tuki myös Warhavenille, Witchfirelle ja Party Animalsille. Mahdollisista suorituskykyeroista aiempiin ajureihin verrattuna ei ole mainintaa, mutta voit tutustua pelipäivityksiin tarkemmin Game Ready -artikkelissa.

Ajureissa ei ole korjattu peleihin liittyviä ongelmia, mutta hyötyohjelmapuolella Octane Render -renderöijän hidastelut on korjattu, samoin kuin ongelmat samalla renderöijällä TLAS:n kanssa numKeys=2 -asetuksella. Tiedossa olevia ongelmia ovat Halo Infiniten suorituskykyongelmat Maxwell-arkkitehtuurilla sekä DaVinci Resolven suorituskykyongelmat, jotka juontavat juurensa aiempaan ajurikorjaukseen korkean muistinkäytön tilanteiden epävakauteen. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Studio 537.42 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki DaVinci Resolven 18.6 -versiolle NVIDIA TensorRT -tuella sekä Chaos Vantagen DLSS Ray Reconstruction (DLSS 3.5) -päivitykselle. Korjatut ja tiedossa olevat bugit ovat identtiset GeForce-ajureiden kanssa. Voit tutustua ajureihin tarkemmin NVIDIAn Studio-blogissa ja ajureiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.
;