Ajureissa on keskitytty tällä kertaa vain bugikorjauksiin, mutta AMD käytti tilaisuuden hyväkseen kertoakseen samalla työskentelevänsä Nixxesin kanssa Ratchet & Clankin säteenseurantaongelmien ratkomiseksi.

AMD on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen ja integroiduille grafiikkaohjaimilleen. AMD Software Adrenalin Edition 23.7.2 -ajurit tukevat yhtiön näytönohjaimia Polaris-arkkitehtuurista lähtien sekä Zen-prosessoreiden integroituja grafiikkaohjaimia.

AMD Software 23.7.2 -ajureissa ei ole varsinaisia uudistuksia lainkaan. Niiden sijasta on keskitytty erilaisiin bugikorjauksiin, kuten Call of Duty Modern Warfare II:ssa esiintynyt nykiminen Radeon Anti-Lag -käytössä, signaalin katoamisongelmat joillain Adaptive-sync-näytöllä ikkunoita vaihdellessa sekä normaalia korkeampi GPU-muistin käyttö joissain striimaus- ja nauhoitustilanteissa, ja äänen ja kuvan synkronointiongelmat AVC- ja HEVC-koodekeilla.

Tiedossa olevia ongelmia ajureissa ovat Performance Metrics Overlayn raportoima ”N/A” FPS:n sijasta useissa peleissä, paluun tekevä normaalia korkeampi tehonkulutus lepotilassa joillain useamman korkean resoluution ja virkistystaajuuden näyttöjen kombinaatioilla, Runescapen hetkellinen jumittaminen sekä Rocket Leaguessa esiintyvä hetkellinen grafiikan korruptoituminen, kun Bloom-asetus on pois päältä. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa.

Ajureiden yhteydessä AMD ilmoitti työskentelevänsä Nixxesin kanssa selvittääkseen Ratchet & Clank: Rift Apart -pelin vakausongelmat säteenseurannan kanssa. Ongelman vuoksi säteenseuranta ei ole tällä hetkellä tuettu pelissä Radeon-näytönohjaimilla.

Päivitys: AMD on julkaissut uudet 23.10.23.03 for Ratchet & Clank™: Rift Apart -ajurit, joissa korjataan ko. pelin ongelmat säteenseurannan kanssa.

Lataa AMD:n ajurit täältä

This site uses XenWord.
;