GeForce 416.16 -ajureiden merkittävin uudistus on tuki Windows 10:n tuoreelle October 2018 Update -päivitykselle ja sen mukana tulevalle DXR-rajapinnalle.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 416.16 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Kepler-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 416.16 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat tuki Windows 10:n tuoreelle 1809-versiolle eli October 2018 Updatelle ja sen mukana tulleelle DirectX Raytracing -säteenseurantarajapinnalle (DXR).

Ajurit lisäävät lisäksi NVIDIAn ohjauspaneeliin tarkennuksen, joka kertoo Triple Buffering -asetuksen koskevan vain OpenGL-rajapintaa. Uusia tai päivitettyjä SLI-profiileita ajureissa on Basingstokelle, Battlefield V:lle, Divinity: Original Sin II:lle, Immortal: Unchainedille, Jurassic World Evolutionille, Phoenix Pointille ja Seven: The Days Long Gone:lle. Ajureissa on myös uudet tai päivitetyt 3D Vision -profiilit Elder Scrolls: Onlinelle (Good) ja Assassin’s Creed: Odysseylle (Not recommended).

Ajurit korjaavat aiempien ajureiden ongelmia, kuten GeForce GTX 1060:n suorituskykyongelmat Rainbow Six: Siegessä Temporal Anti-Aliasing -reunojenpehmennyksellä ja ajurivirheen (nvlddmkm) Titan Xp -näytönohjaimella koneen herätessä S4-unitilasta. Tiedossa olevien ongelmien listalta löytyy muun muassa hiiren kursorin korruptoituminen Firefox-selaimessa tiettyjen linkkien päällä. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteesta (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.