GeForce 417.35 -ajureiden merkittävin uudistus on beetatason tuki DLSS-reunojenpehmennykselle Final Fantasy XV -pelissä.

NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 417.35 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat Kepler-arkkitehtuuria ja sitä uudempiin arkkitehtuureihin perustuvia GeForce-näytönohjaimia. GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimet ovat tuettuja vain Windows 7- ja 10 -käyttöjärjestelmillä.

GeForce 417.35 -ajureiden merkittävin uudistus on beetatason tuki Deep Learning Super Sampling- eli DLSS-reunojenpehmennykselle Final Fantasy XV -pelissä. Tämän pidemmälle tuki tuskin tulee etenemään, sillä Square Enix on ilmoittanut lopettaneensa kaikean pelin PC-versioon liittyvän kehitystyön. Ajureissa on lisäksi uudet tai päivittyneet 3D Vision -profiilit Insurgency Sandstorm- (Not recommended) ja Atlas-peleille (Fair).

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat jälleen joukon edeltävien ajureiden ongelmia, kuten Rocket Leaguen käynnistyminen valkoiseen ruutuun ja sen jälkeen kaatuminen ja ilmeisesti kaikilla NVIDIAn mobiilinäytönohjaimilla esiintynyt ongelma, jossa 3D-kiihdytystä käyttävien pelien suorituskyky tippuu epänormaalisti alle 30 FPS:n tasolle. Tiedossa olevat ongelmat ovat tuttuja jo aiemmista julkaisuista ja ajureissa kummittelee edelleen esimerkiksi G-Syncin välkkymisongelmat, kun G-sync-näytön lisäksi on käytössä HDMI-liitäntäinen näyttö, joka ei tue G-sync-teknologiaa. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteesta (PDF).

This site uses XenWord.