Uudet GeForce -ajurit tuovat mukanaan muun muassa uuden kuvanterävöitystoiminnon, tuen ReShade-filttereille sekä G-Sync-tuen Ultra Low Latency Mode -tilaan.

NVIDIA on julkaissut uusien GeForce 16 Super -sarjan näytönohjainten lisäksi uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 441.08 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön mobiilinäytönohjaimia Maxwell- ja työpöytänäytönohjaimia Kepler-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 441.08 -ajureissa on poikkeuksellisen paljon merkittäviä uudistuksia. Ajurit tukevat luonnollisesti vasta julkaistuja GeForce GTX 1660 Super -näytönohjaimia, jonka lisäksi niissä on uusi kuvanterävöitystoiminto, tuki 7:lle uudelle G-Sync Compatible- eli Adaptive-sync/FreeSync-näytölle, tuki ReShade-filttereille suoraan ajureissa sekä G-Sync-tuki aiemmin esitellylle Ultra Low Latency Mode -tilalle.

Lisäksi ajureissa on uusi Ultra Low Latency G-Sync + V-sync -tila sekä tuki HDMI 2.1 VRR:lle, mitä voidaan pitää sikäli erikoisena, ettei yksikään yhtiön näytönohjaimista tue virallisesti HDMI 2.1 -standardia vaan rajoittuu HDMI 2.0b -tasolle. Image Sharpening -ominaisuudella on merkittävä määrä erilaisia rajoituksia käytettävästä kokoonpanosta riippuen, joten suosittelemme tutustumaan koko listaukseen ajureiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Ajureissa ei ole poikkeuksellisesti korjattu lainkaan aiempien ajureiden ongelmia, tai ainakaan mahdollisia korjauksia ei ole listattu ajureiden julkaisutiedotteessa. Tiedossa olevia ongelmia ovat julkaisutiedotteen mukaan Grand Theft Auto V -pelin tiheästi toistuvat kaatuilut, Super Robot Wars V:n kaatuminen valkoiseen ruutuun sekä War Thunderin kaatuilut ja Battlefield V:n kanssa esiintyvä ongelma, jossa HDR-tilassa G-Sync käytössä peliä ei voi enää laajentaa täyteen ruutuun jos sen on kerran pienentänyt tehtäväpalkkiin.

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

This site uses XenWord.