Käytännössä ainut asia, mikä muuttuu on Office.com-sivuston ja Officen mobiili- ja Windows-sovellusten päälimmäinen brändi, eikä se koske kertaostoksena tehtäviä Office-versioita.

Microsoft on ilmoittanut brändäävänsä Office-tuoteperheen uudelleen osaksi Microsoft 365 -tuoteperhettä, tietyin poikkeuksin. Lehdistötiedotteen sijasta Microsoft ilmoitti tulevasta muutoksesta uuden Microsoft 365 -sovelluksen julkaisun yhteydessä. Microsoft perustelee muutosta sillä, että Microsoft 365 -brändi on kasvanut yhtiön lippulaivabrändiksi

Muutos ei kuitenkaan tule tuhoamaan Office-brändiä kokonaisuudessaan, sillä muutos tulee koskemaan vain Office.com-verkkosivuja sekä Office mobiili- ja Windows-sovelluksia. Ohjelmat itsessään säilyttävät tutut nimensä, jonka lisäksi kertaostoksena hankittavat Office 2021-paketit sekä Office LTSC-sopimukset ovat jatkossakin Officeita. Office 365 -tilaukset pysyvät niin ikään Office 365 -tilauksina, eli kyse on loppuviimein vain päällimmäisen brändin muuttamisesta.

Lähde: Office.com, Tom’s Hardware

This site uses XenWord.
;