Isänpäivälahjaa etsimässä? Älykello tarjoaa niin arjen hyötyjä kuin myös tukea terveelliseen elämään tyylikkäässä pakkauksessa.
Toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Huawein kanssa.
Marraskuun toisena sunnuntaina, joka tänä vuonna on 8. päivä, Suomessa vietetään isänpäivää. Lahjan keksiminen omalle isälle tai mahdollisesti puolisolle voi olla haastavaa, erityisesti jos lahjan haluaa olevan hyödyllinen ja merkityksellinen. Yksi vaihtoehto lahjaksi, joka ei jää turhaksi, on tänä vuonna älykello. Älykellot nimittäin toimivat niin tyyliasusteena kuin myös hyvinvointia edistävinä arjen työkaluina.
Huawein kanssa kaupallisessa yhteistyössä toteutetussa advertoriaalissa käydään läpi uuden Watch GT 2 Pro -älykellon kykyjä ja ominaisuuksia etenkin terveiden elämäntapojen näkökulmasta.
Lue: Älykello isänpäivälahjaksi – terveyttä ja hyvinvointia tyylikkäissä kuorissa
Tyydyn korttiin
Tämä mielipide ei ollut laadittu yhteistyössä Rolexin kanssa.
Jännästi silmäni jättivät kuvan sisällä olevan ”mainos” -tekstin huomioimatta ja ehdin jo ärsyyntyä, että mites nyt on alettu ujuttaa puppua uutisten joukkoon. Vasta kuvatekstin luettuani aloin ihmetellä asiaa tarkemmin.
Eli sivua nopeasti selatessa otsikot ja tekstin alku tulee katsottua niin nopeasti, että ”uutisen” tunnistus mainokseksi laahaa perässä.
Vähintäänkin otsikkoon saisi lisätä alkuun ”MAINOS:”, mutta mieluummin ei tällaista uutisten väliin laittamista ollenkaan!
Sehän lukee siinä otsikossa ensimmäisenä.
Huaweit boikottiin. Harmi että io-tekki tekee yhteistyötä heidän kanssaan.
https://www.youtube.com/watch?v=rClPq0iFg2M
Ihmettelin ensin kommenttiasi, sillä IO-techin pääsivulla mainos-sanaa ei ole otsikossa lainkaan. Täällä BBS:n puolella se sen sijaan näköjään lukee otsikon alussa selvästi, mikä onkin erinomainen ratkaisu. Samoin soisi olevan pääsivulla. "Mainos" lukee pääsivullakin kyllä mukavan isolla tekstillä juttukuvaan liitettynä, mutta kuitenkin kun luin juttua (ehkä vähän puolella silmällä), yhdistyi sana "mainos" siihen kuvaan, jossa se esiintyy. Mielsin siis kuvan olevan peräisin jostain mainoksesta (mikä ei tietenkään ole järkevä johtopäätös, jos asiaa alkaa ajattelemaan), sen sijaan, että juttu itsessään on mainos. Toteutus on siis jo BBS:n osalta erinomainen, ja muuttuu pääsivullakin hyvästä erinomaiseksi, kun sielläkin laitetaan sana "mainos" BBS:n tapaan punaisella otsikkoon. Sanoisin että siinä vaiheessa IO-tech käy esimerkistä jo isolle osalle perinteistäkin mediaa mainosjuttujen oikeasta sijoittamisesta aineistoon.
Oheistamasi video on mielestäni katsomisen arvoinen. Sen sisältöön voisi Suomen osalta lisätä, että suojelupoliisin mukaan Kiina on Venäjän ohella suurin vakoilija Suomessa, ja että sen kohteena ovat erityisesti teknologiayritysten salaisuudet.