Testasimme DirectX Raytracing -säteenseurantaa Battlefield V -pelissä NVIDIAn GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimilla.

Electronic Arts ja DICE julkaisivat marraskuussa Battlefield V:n, joka on markkinoiden ensimmäinen NVIDIAn RTX-alustaa eli rautakiihdytettyä reaaliaikaista säteenseurantaa tukeva peli. Alustavat testit eivät kuitenkaan mairitelleet säteenseurantaa varsinkaan suorituskyvyn osalta, mutta joulukuussa julkaistu päivitys korjasi bugeja ja paransi suorituskykyä selvästi.

Tutustumme tässä artikkelissa pintapuolisesti siihen, mitä säteenseuranta käytännössä tarkoittaa ja millaiseen suorituskykyyn GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimet kykenevät Battlefield V -pelissä viimeisimmän päivityksen myötä, kun säteenseuranta on käytössä. Mukana on testit kolme resoluutiolla (Full HD, 1440p & 4K UHD) sekä kaikilla kolmella markkinoilla olevalla GeForce RTX 20 -sarjan näytönohjaimella (2080 Ti, 2080 & 2070).

Lue artikkeli: Kokeiltua: Battlefield V & DirectX Raytracing

This site uses XenWord.
;