NVIDIA julkaisi uudet GeForce 436.48 -ajurit näytönohjaimilleen
GeForce 436.48 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat viralliset tuet HTC:n Vive Cosmos -VR-laseille sekä Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint- ja Asgard’s Wrath -peleille.
AMD julkaisi uudet Radeon Software 19.9.3 -ajurit näytönohjaimilleen ja APU-piireilleen
Radeon Software 19.9.3 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Radeon Image Sharpening -tuen laajentaminen Vega 10- ja 20 -grafiikkapiireihin perustuvilla näytönohjaimilla DirectX 12- ja Vulkan-rajapinnoille sekä tuki Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint -pelille.
HyperX:ltä langattomasti latautuva Pulsefire Dart -pelihiiri
Uutuushiiri on ladattavissa millä tahansa Qi-yhteensopivalla langattomalla laturilla.
Logitechiltä vaihdettavilla mekaanisilla kytkimillä varustettu G Pro X -pelinäppäimistö
Uuden G Pro X -näppäimistön mekaaniset kytkimet ovat käyttäjän vaihdettavissa.
Video: Esittelyssä Asus ROG Phone II -pelipuhelin
Esittelemme videolla Asuksen uuteen ROG Phone II -pelipuhelimeen, joka on varustettu suorituskykyisellä raudalla ja 120 hertsin näytöllä.
CompuBench-vuoto paljasti tietoja Intelin Gen12- eli Xe-arkkitehtuurin integroidusta versiosta
CompuBench-tulosten mukaan mobiilikäyttöön suunnatun Engineering Sample -prosessorin Gen12-grafiikkaohjaimessa on 96 Execution Unit -yksikköä, kun tämän hetken tehokkaimmassa Iris Pro P580:ssa on 72 EU:ta.
LIVE: io-techin tekniikkakatsaus-podcast (39/2019)
io-techin suorana lähetettävässä videopodcastissa keskustellaan viikon kiinnostavimmista tietotekniikka- ja mobiilimaailman tapahtumista.
NVIDIA esitteli RTX Broadcast Engine -kokoelman streamaajille
RTX Broadcast Engine sisältää RTX Greenscreen-, RTX AR- ja RTX Style Filters -teknologiat, jotka hyödyntävät Turing-arkkitehtuurin tensoriytimiä.
Intel kertoi NAND-teknologioidensa tilasta ja kehityssuunnista
Intelin mukaan sen Floating Gate Cell -teknologiaan perustuvat QLC-solut ovat selvästi perinteiseen Charge Trap Cell -teknologiaan perustuvia QLC-soluja luotettavampia.
Intel painii edelleen 14 nanometrin toimitusvaikeuksien kanssa
Intel kertoi viime vuonna panostavansa miljardi dollaria 14 nanometrin tuotantokapasiteetin kasvattamiseksi, mutta se ei ole riittänyt vastaamaan prosessoreiden kysyntään.