NVIDIA julkaisi uudet GeForce 436.48 -ajurit näytönohjaimilleen

1.10.2019 - 19:02/ Petrus Laine

GeForce 436.48 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat viralliset tuet HTC:n Vive Cosmos -VR-laseille sekä Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint- ja Asgard’s Wrath -peleille.

Lue lisää

AMD julkaisi uudet Radeon Software 19.9.3 -ajurit näytönohjaimilleen ja APU-piireilleen

1.10.2019 - 18:55/ Petrus Laine

Radeon Software 19.9.3 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat Radeon Image Sharpening -tuen laajentaminen Vega 10- ja 20 -grafiikkapiireihin perustuvilla näytönohjaimilla DirectX 12- ja Vulkan-rajapinnoille sekä tuki Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint -pelille.

Lue lisää

HyperX:ltä langattomasti latautuva Pulsefire Dart -pelihiiri

1.10.2019 - 14:18/ Juha Kokkonen

Uutuushiiri on ladattavissa millä tahansa Qi-yhteensopivalla langattomalla laturilla.

Lue lisää

Video: Esittelyssä Asus ROG Phone II -pelipuhelin

30.9.2019 - 23:58/ Sampsa Kurri

Esittelemme videolla Asuksen uuteen ROG Phone II -pelipuhelimeen, joka on varustettu suorituskykyisellä raudalla ja 120 hertsin näytöllä.

Lue lisää

CompuBench-vuoto paljasti tietoja Intelin Gen12- eli Xe-arkkitehtuurin integroidusta versiosta

30.9.2019 - 22:09/ Petrus Laine

CompuBench-tulosten mukaan mobiilikäyttöön suunnatun Engineering Sample -prosessorin Gen12-grafiikkaohjaimessa on 96 Execution Unit -yksikköä, kun tämän hetken tehokkaimmassa Iris Pro P580:ssa on 72 EU:ta.

Lue lisää

LIVE: io-techin tekniikkakatsaus-podcast (39/2019)

27.9.2019 - 11:29/ Juha Kokkonen

io-techin suorana lähetettävässä videopodcastissa keskustellaan viikon kiinnostavimmista tietotekniikka- ja mobiilimaailman tapahtumista.

Lue lisää

NVIDIA esitteli RTX Broadcast Engine -kokoelman streamaajille

26.9.2019 - 22:29/ Petrus Laine

RTX Broadcast Engine sisältää RTX Greenscreen-, RTX AR- ja RTX Style Filters -teknologiat, jotka hyödyntävät Turing-arkkitehtuurin tensoriytimiä.

Lue lisää

Intel kertoi NAND-teknologioidensa tilasta ja kehityssuunnista

26.9.2019 - 22:14/ Petrus Laine

Intelin mukaan sen Floating Gate Cell -teknologiaan perustuvat QLC-solut ovat selvästi perinteiseen Charge Trap Cell -teknologiaan perustuvia QLC-soluja luotettavampia.

Lue lisää

Intel painii edelleen 14 nanometrin toimitusvaikeuksien kanssa

26.9.2019 - 21:40/ Petrus Laine

Intel kertoi viime vuonna panostavansa miljardi dollaria 14 nanometrin tuotantokapasiteetin kasvattamiseksi, mutta se ei ole riittänyt vastaamaan prosessoreiden kysyntään.

Lue lisää