The Register: NVIDIAn Titan V -näytönohjaimissa laskuvirheitä aiheuttava ongelma
The Registerin nimettöminä pysyvien lähteiden mukaan ainakin osassa Titan V -näytönohjaimia on ongelmia, jotka tekevät korteista käytännössä käyttökelvottomia tieteelliseen laskentaan.
Seagaten Multi-Actuator-teknologiasta tuli Mach.2, HAMR ylittänyt luotettavuusvaatimukset
Seagaten Mach.2 kiihdyttää kiintolevyt lähes kaksinkertaisiin nopeuksiin nykyiseen nähden mutta jää vajaaksi perustason SSD-asemien siirtonopeuksista.
Futuremark ja Epic Games esittelivät omia säteenseurantatoteutuksiaan käytännössä
Reaaliaikainen säteenseuranta on tämän vuoden GDC-messujen kuumin aihe.
AMD:n säteenseurantateknologiat ovat Radeon Rays ja Radeon ProRender
AMD ei kertonut vielä tuestaan DXR-rajapinnalle, mutta sen Radeon Rays ja Radeon ProRender perustuvat avoimeen lähdekoodiin ja toimivat kaikilla OpenCL 1.2 -yhteensopivilla laitteilla.
AMD julkaisi tiedotteen koskien CTS Labsin julkaisemia haavoittuvuuksia
AMD:n mukaan haavoittuvuudet ovat aitoja ja ne tullaan paikkaamaan BIOS-päivityksillä. Kokonaisuutena koko kuvio on kuitenkin edelleen epäselvä, liittyen lähinnä CTS Labsin motiiveihin asian suhteen.
NVIDIA julkaisi GeForce 391.24 -ajurit näytönohjaimilleen
NVIDIAn uudet ajurit on varustettu Game Ready -leimalla Sea of Thieves -pelille.
AMD julkaisi Radeon Software 18.3.3 -ajurit näytönohjaimilleen
AMD:n uudet ajurit tuovat mukanaan muun muassa virallisen tuen Khronoksen tuoreelle Vulkan 1.1 -rajapinnalle.
HTC julkisti uuden edullisen Desire 12 -älypuhelimen 18:9-kuvasuhteen näytöllä
Noin 200 euron hintainen uutuus tarjoaa mm. 5,5-tuumaisen 18:9 näytön sekä MediaTekin neliytimisen järjestelmäpiirin.
Tuoreen vuodon mukaan Huawei P20 Prossa on poikkeuksellista kameratekniikkaa: 40 megapikseliä ja 3x optinen zoomi
Huawein tulevan P20 Pro -lippulaivan tekniset tiedot WinFuture-sivuston kattavassa vuodossa.
Näytönohjainvalmistajat lupaavat tukensa DirectX Raytracingille, NVIDIA esitteli tueksi RTX-teknologian
DirectX Raytracing on uusi jäsen Microsoftin DirectX 12 -perheeseen ja sen tarkoitus on helpottaa säteenseurannan integrointia osaksi nykyisiä rasterointitekniikoita.