Uusi artikkeli: Testissä Xiaomi Mi Note 10

29.1.2020 - 18:53 / Juha Kokkonen Mobiili Kommentit (7)

Testasimme Xiaomin 108 megapikselin kameralla varustetun Mi Note 10:n.

io-techin tammikuun viimeisessä älypuhelinartikkelissa tutustutaan Xiaomin marraskuun alussa julkaisemaan Mi Note 10 -malliin, joka on markkinoiden ensimmäinen Samsungin 108 megapikselin Isocell Bright HMX -kamerasensoria käyttävä puhelin. Suosituslähtöhinnaltaan 549 euron hintaisen puhelimen muita keskeisiä ominaisuuksia ovat 6,47-tuumainen AMOLED-näyttö, Snapdragon 730G -järjestelmäpiiri, viiden takakameran kokonaisuus sekä suuri 5260 mAh akku nopealla 30 watin pikalatauksella.

Tutustumme artikkelissa kattavasti puhelimen ominaisuuksiin, suorituskykyyn, akunkestoon sekä etenkin kameran kuvanlaatuun.

Lue artikkeli: Testissä Xiaomi Mi Note 10

AMD valotti osavuosikatsauksessaan yhtiön kuluvan vuoden näytönohjainsuunnitelmia

Lisa Su kertoi puhelun tulkitsijasta riippuen yhtiön joko päivittävän RDNA-näytönohjaimet RDNA2-arkkitehtuuriin tai päivittävänsä RDNA-näytönohjaimet ja julkaisevansa lisäksi RDNA2-näytönohjaimen.

AMD on pitänyt menneen vuoden viimeisen osavuosikatsauksen. Ennätysvuoden viimeisessä katsauksessa saatiin muun muassa lisää tietoa näytönohjainpuolen suunnitelmista.

AMD:n vuoden 2019 viimeinen vuosineljännes sujui myös näytönohjainten osalta positiivisissa merkeissä. Yhtiön mukaan se kasvatti Navi- eli RDNA-arkkitehtuuriin perustuvien RX 5000 -näytönohjainten siivittämänä toimituksiaan kaksinumeroisin prosentein vuoden takaiseen neljännekseen nähden. Myös mobiilipuolen Navit ovat tulleet jo saataville ensimmäisissä malleissa, kuten Applen MacBook Pro -kannettavissa.

Instinetin David Wong kysyi konferenssipuhelun kyselytuokiossa AMD:n toimistujohtaja Lisa Sulta tarkempia tietoja yhtiön tämän vuoden näytönohjainsuunnitelmista. Vastauksesta on tällä hetkellä olemassa kaksi tulkintaa, jotka eroavat toisistaan pienin mutta merkittävin osin.

Konferenssipuheluita litteroivan Seeking Alphan mukaan Lisa Su vastasi näin:

Yes. So, in 2019, we launched our new architecture in GPUs, it’s the RDNA architecture and that was the Navi based products. You should expect that those will be refreshed in 2020 and will have next generation RDNA architecture that will be part of our 2020 lineup. So we are pretty excited about that and we will talk more about that at our Financial Analyst Day. And on the data center GPU side, you should also expect that we will have some new products in the second half of this year.

AnandTech taas tulkitsi Sun vastauksen näin:

In 2019, we launched our new architecture in GPUs, it’s the RDNA architecture, and that was the Navi based products. You should expect that those will be refreshed in 2020 – and we’ll have a next generation RDNA architecture that will be part of our 2020 lineup. So we’re pretty excited about that, and we’ll talk more about that at our financial analyst day. On the data centre GPU side, you should also expect that we’ll have some new products in the second half of this year.

Seeking Alphan tekstin mukaan Sun vastaus tarkoittaisi yhtiön päivittävän Navi-arkkitehtuuriin perustuvat näytönohjaimet tänä vuonna RDNA2-arkkitehtuuriin. AnandTechin tulkinta sen sijaan jättää sijaa myös vaihtoehtoiselle tulkinnalle, jonka mukaan nykyiset RDNA-näytönohjaimista julkaistaisiin tänä vuonna päivitysversiot, jonka lisäksi tulisi RDNA2-arkkitehtuuriin perustuva näytönohjain.

AMD:n konferenssipuhelu on kuunneltavissa yhtiön sijoittajasivuilta. Kyseinen kohta on puhelussa noin 42 minuutin kohdalla. Allekirjoittanut on parin kuuntelukerran perusteella taipumassa Seeking Alphan tulkintaan, mutten voi sulkea täysin pois AnandTechinkään tulkintaa puhelusta. AMD on jo aiemmin varmistanut tuovansa säteenseurannan kiihdytystä tukevan RDNA2-arkkitehtuurin markkinoille tämän vuoden aikana. Lisätietoa yhtiön näytönohjainsuunnitelmista on luvassa seuraavan kerran Financial Analyst Day -tapahtumassa 5. maaliskuuta.

Ristiriitaisen osuuden lisäksi Su paljasti yhtiön tuovan datakeskusmarkkinoille uusia laskentakortteja. Todennäköisimmin tämä viittaa ajureissa jo pidempään esiintyneeseen, Arcturus-koodinimelliseen, GCN-arkkitehtuuriin perustuvaan järeään laskentapiiriin. RDNA2-arkkitehtuuriin perustuvia vaihtoehtojakaan ei kuitenkaan voida tässä vaiheessa sulkea pois laskuista.

Päivitys: AMD on antanut Tom’s Hardwarelle lausunnon koskien Sun kommenttien tulkintaerojen aiheuttamaa epäselvyyttä. Yhtiön mukaan se tulee julkaisemaan tänä vuonna nimenomaan RDNA2-arkkitehtuuriin perustuvia grafiikkapiirejä, eikä Sun käyttämä ”refresh” sana viitannut tyypilliseen tapaan ”päivitysversioon” esimerkiksi Polaris 10- ja 20-grafiikkapiirien tapaan, vaan uusiin tuotteisiin. Se tosin jäi vielä vähän epäselväksi, viitattiinko tällä uusiin variantteihin esimerkiksi nykyisillä piireillä, Navi 12 -grafiikkapiiriin perustuviin näytönohjaimiin vai tuleviin RDNA2-näytönohjaimiin.

Lähde: Seeking Alpha

EKWB:n uudet käyttövalmiit EK-AIO-nestecoolerit saapuvat myyntiin helmikuun lopulla

EKWB:n kolmannen sukupolven esitäytetyt nestecoolerit ovat edeltäjiään edullisemmin hinnoiteltuja.

Slovenialainen EKWB esitteli CES-messuilla uusia esitäytettyjä EK-AIO-nestecoolereitaan ja on kohtapuoliin valmis tuomaan ne markkinoille. Uudet EK-AIO-coolerit ovat suunniteltu Sloveniassa, mutta valmistettu kiinassa ilmeisesti kustannusten painamiseksi alemmas. Kahdessa aiemmassa AIO-sukupolvessaan (Predator ja Phoenix) EKWB on käyttänyt osittain custom-komponentteja ja purettavaa rakennetta, mutta EK-AIO on rakenteeltaan sinetöity. Cooleri on tiettävästi EKWB:n itsensä suunnittelema.

Läpikuultavalla RGB-valaistulla kannella valaistu blokkiyksikkö sisältää EKWB:n SPC-mallin tyyppisen pumpun sekä mikrokanavilla varustetun kuparisen kylmälevyn. Pumpun kierrosalueeksi kerrotaan 450 – 2600 RPM ja PWM-säätöalueeksi 20-100 %. Blokin kääntyvät letkuliitännät ovat alumiinia ja letkujen suojana on nailonpunos. Letkujen pituus on mallista riippuen 300, 350 tai 400 mm.

EK-AIO tulee saataville kolmessa eri jäähdytinkoossa (120, 240 ja 360 mm). Kaikki kolme mallia käyttävät 12 kanavaista ja 28 mm paksua alumiinijäähdytintä, jonka jäähdytyskenno on tehty lähes yhtä paksuksi kuin jäähdyttimen ulkomitat. Jäähdyttimen parina käytetään EKWB:n omia jäähdytinkäyttöön suunniteltuja laajan kierrosalueen Vardar D-RGB PWM -tuulettimia 120 mm:n koossa (600 – 2500 RPM). Läpikuultavasta muovista valmistettu seitsenlapainen roottori on valaistus yhdeksällä osoitettavalla RGB-ledillä.

Coolerit ovat yhteensopivia kaikkien viimeisimpien AMD:n ja Intelin suoritinkantojen kanssa ja blokkiyksikön asentaminen onnistuu ilman työkaluja.

Uudet EK-AIO-coolerit ovat ennakkotilattavissa 10 % alennuksella valmistajan verkkokaupasta ja niiden toimitukset alkavat 28. helmikuuta. 120 mm:n mallin suositushinta on 74,90 euroa, 240 mm mallin 124,90 euroa ja 360 mm mallin 149,90 euroa. EK-AIO-coolereille luvataan viiden vuoden rajattu takuu.

Lähde: EKWB

NZXT julkaisi uudet Kraken X-3- ja Z-3-sarjan nestejäähdytteiset prosessoricoolerit

NZXT:n uudet Kraken Z-3 sarjan coolerit sisältävät ohjelmoitavan näytön, joka kykenee näyttämään niin tietokoneen statistiikkoja kuin myös animoituja GIF-kuvia.

NZXT on päivittänyt nestejäähdytteisten prosessoricoolereidensa valikoimaa julkaisemalla täysin uuden Kraken Z-3-sarjan sekä Kraken X-3 -nimeä kantavan tuoteperheen seuraajaksi menestyneelle RGB-valaistulle Kraken X-2 -sarjalle. NZXT kertoo keskittyneensä uutuusmalleissa erityisesti ulkonäköön ja suorituskykyyn.

Uusi Kraken Z-3 -sarja pitää sisällään kaksi mallia: 280 mm jäähdyttimellä varustetun Z63:n ja 360 mm jäähdyttimellä varustetun Z73:n. Aiemmista Kraken X-sarjalaisista tuttu blokkiyksikön RGB-valaistu NZXT-logo on korvattu 24-bittiseen väriavaruuteen kykenevällä 2,36 tuuman LCD-näytöllä, jonka sisältöä on mahdollista muuttaa NZXT CAM -sovelluksella. Näyttö tukee niin tietokoneen tilaa kuvaavan statistiikan kuin animoitujen GIF-kuvienkin näyttämistä.

Päivitetty Kraken X-3 -sarja pitää sisällään 240 mm:n jäähdyttimellä varustetun X53:n, 280 mm:n jäähdyttimellä varustetun X63:n ja 360 mm jäähdyttimellä varustetun X73:n. X-3 -sarjaan NZXT on kehittänyt jo X-2 -sarjasta löytynyttä RGB-valaistua NZXT-logoa tekemällä siitä suurikokoisemman ja käännettävän, jolloin logon saa näkymään aina oikeassa asennossa blokkiyksikön kiinnitysasennosta riippumatta. Lisäksi cooleriin on lisätty HUE 2 liitäntä NZXT:n muiden RGB-valaistujen tarvikkeiden (kuten RGB-tuulettimien) yhdistämistä varten.

Kaikki nyt julkaistut mallit käyttävät NZXT:n Aer P -tuulettimia ja uutta seitsemännen sukupolven Asetekin valmistamaa pumppua, jonka luvataan tarjoavan parempaa jäähdytystä ja erittäin hiljaista toimintaa alhaisella 800 RPM:n pyörimisnopeudella. NZXT lupaa uusien nestekiertojen olevan myös helpommin asennettavia uusien pidennettyjen 400 millimetrin letkujen ansiosta.

Uudet Kraken X-3- ja Z-3 -nestecoolerit tulevat saataville helmikuun alkupuolella 129,99 (X53), 149,99 (X63), 179,99 (X73), 249,99 (Z63) ja 279,99 euron (Z73) suositushinnoilla.

Lähde: NZXT

AMD julkaisi näytönohjaimilleen ja APU-piireilleen uudet Radeon Software 20.1.4 -ajurit

Radeon Software 20.1.4 -ajurit tuovat mukanaan muun muassa virallisen tuen ja lisää suorituskykyä tänään julkaistavaan Warcraft III: Reforged -peliin.

AMD on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen ja APU-piireilleen. Radeon Software Adrenalin 2020 Edition 20.1.4 -ajurit ovat saatavilla Windows 7- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön GCN- ja RDNA-arkkitehtuureihin perustuvia näytönohjaimia ja APU-piirejä.

Radeon Software 20.1.4 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat virallinen tuki Journey to the Savage Planetille ja tänään julkaistavalle Warcraft III: Reforgedille. Radeon RX 5700 XT:lle luvataan jälkimmäisessä peleistä parhaimmillaan 11 % parempaa suorituskykyä High-asetuksilla, kuin aiemmilla 20.1.3 -ajureilla (20.1.3: 211,1 FPS, 20.1.4: 234,9 FPS).

Tuttuun tapaan ajurit korjaavat myös aiempien julkaisujen ongelmia. Korjattujen bugien listalle ovat päässeet tällä kertaa muun muassa Red Dead Redemption 2:ssa joillain esiintyneet tekstuuriongelmat Vulkan-rajapinnalla, Grand Theft Auto V:n kaatuilu käynnistyksessä, Radeon Overlayta avatessa tai tehtävänvaihdon yhteydessä, sekä Integer Scaling -ominaisuuden puute joillain Windows 7 -kokoonpanoilla. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan esimerkiksi joillain näytöillä esiintyvä näyttösignaalin katoaminen näytön tilaa vaihdettaessa RX 5000 -sarjan näytönohjaimilla, joidenkin pelien grafiikan liiallinen kirkkaus tai tummuus, kun Windowsin HDR on käytössä työpöydällä, sekä Final Fantasy XIV: Shadowbringersin testiohjelman mahdollinen kaatuilu. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa.

Lataa AMD:n ajurit täältä

Suomalainen Eve-Tech julkisti ensimmäiset näyttönsä

Eve-Tech on kehittänyt näytöt yhteistyössä sen entuudestaan olemassa olevan käyttäjäyhteisön kanssa.

Eve Spectrum on Eve V -taulutietokoneista tunnetun suomalaisvalmistajan ensimmäinen näyttömallisto. Eve-Tech mainostaa näyttömalliston olevan kaikkien aikojen ensimmäinen yhteisön kanssa suunniteltu ja yhteistyöhön onkin osallistunut yli 7000 Eve-Techin yhteisön jäsentä.

Spectrum-malleja on kolme erilaista, joista jokainen on varustettu LG:n valmistamalla 27 tuuman IPS-paneelilla. Paneelin luvataan näyttävän 98 % P3-väriavaruudesta. Jokainen Spectrum-malli tukee VESA:n Adaptive-sync-teknologiaa ja on saanut sekä FreeSync Premium Pro- että G-Sync Compatible -leimat. Liitäntäpuolelta näytöistä löytyy yksi HDMI-liitäntä, kaksi DisplayPort-liitäntää, kuulokeliitäntä, kolme USB Type-A -liitäntää, USB Type-B -liitäntä USB-hubin tietokoneeseen liittämistä varten ja kaksi USB Type-C -liitäntää, joista toinen tukee 100 watin antotehoa.

Näyttöjen erot tulevat virkistystaajuudesta, resoluutiosta ja kirkkaudesta. Edullisin 359 euroa maksava malli on varustettu 144 hertsin virkistystaajuuteen yltävällä 1440p-paneelilla, joka on DisplayHDR 400 -sertifioitu yltäen 450 nitin maksimikirkkauteen. Pykälää kalliimman 499 euron hintaisen mallin 1440p-paneeli on varustettu jopa 240 Hz:n virkistystaajuudella ja DisplayHDR 600 -sertifioinnilla yltäen 750 nitin kirkkauteen. Spectrum on tämän myötä ensimmäinen markkinoille julkistettu 240 Hz nopeuteen yltävä 1440p-resoluution IPS-näyttö. Kallein 599 euron hintainen malli tukee 3840 x 2160- eli 4K UHD -resoluutiota ja 144 Hz virkistystaajuutta sekä keskihintaisen mallin tavoin HDR600-standardia. Perushinnoillaan näytöt toimitetaan ilman jalkaa, joka on kuitenkin ostettavissa 99 €:n lisähintaan. Spectrum-näytöt tukevat kuitenkin suoraan myös VESA 100×100 -standardia.

Edullisimman näytön arvioitu toimitusaika on kuluvan vuoden kolmas vuosineljänne, kun taas kahden kalliimman näytön toimitukset alkavat arviolta viimeisen vuosineljänneksen puolella. Näytöt ovat ennakkotilattavissa Eve-Techin omilta nettisivuilta 100 euron varausmaksua vastaan, mikä on kuitenkin saatavissa takaisin, jos tilauksen päättää perua ennen toimitusten alkua. Eve-Techin mukaan Spectrumin hinta nousee tulevaisuudessa, joten ennakkovaraus on ainoa keino varmistaa näytön saatavuus tämänhetkisillä hinnoilla.

Lähde: Eve

EVGA julkaisi GeForce RTX 2060 KO -mallin järeämmällä TU104-grafiikkapiirillä

NVIDIAn mukaan muutkin GeForce RTX 2060 -näytönohjaimet voivat jatkossa käyttää TU106:n sijasta rajusti leikattua TU104-grafiikkapiiriä.

EVGA julkaisi GeForce RTX 2060 -mallistoonsa hiljattain uuden KO-mallin. Alun perin vain hinnat-alkaen malliksi oletettu uutuus lanseerattiin 279 dollarin hintaan, mihin myös 5600 XT julkaistiin pian sen jälkeen, mutta sittemmin hinta on nostettu 299 dollariin.

EVGA GeForce RTX 2060 KO on ensi vilkaisulla kuin mikä tahansa RTX 2060 -malli. Totuus paljastuu kuitenkin nopeasti, kun näytönohjaimesta poistetaan jäähdytys, kuten GamersNexus totesi. 2060 KO:ssa käytetään TU106-sirun (TU106-200A-KA-K1) sijasta RTX 2070 Super-, 2080- ja 2080 Super -malleista tuttua TU104-sirua (tarkemmin TU104-150-KC-A1). Kyseessä on siis TU104-sirusta, joka on karsittu RTX 2060:n leikatun TU106:n tasolle, 3072 CUDA-ytimestä on käytössä vain 1920.

Pelikäytössä näytönohjain suoriutuu suurin piirtein muiden RTX 2060 -näytönohjainten tasolla, mutta TU104:n ja TU106:n erojen myötä tilanne on täysin toinen ammattilaissovelluksissa. GamersNexuksen testeissä esimerkiksi Blenderissä renderöintiaika CUDA-ytimillä laski liki 27 % TU106-sirulla varustettuun RTX 2060 Founders Editioniin verrattuna ja RT-ytimiä hyödyntävällä Optixillakin liki 19 %. SpecViewPerf-testeissä TU104:lla varustettu KO-malli paransi tuloksia parhaimmillaan jopa 47,8 % verrattuna TU106:lla varustettuun FE-malliin, mutta toisaalta osassa testeistä erot jäivät virhemarginaalin sisälle. GamersNexuksen mukaan EVGA ei ollut tietoinen tilanteesta, vaan oletti kortin suoriutuvan kaikkialla kuten muutkin RTX 2060 -mallit vastaavilla kelloilla.

NVIDIA on varmistanut julkaisun jälkeen, että muutkin RTX 2060 -mallit saattavat tulevaisuudessa käyttää TU106:n sijasta TU104-grafiikkapiiriä ja yhtiön olevan tietoinen, että se suoriutuu TU106-malleja paremmin Blenderissä. TU104:n käyttö RTX 2060 -malleissa antaa NVIDIAlle mahdollisuuden hyödyntää myös ne TU104-sirut, jotka eivät kelpaa RTX 2070 Superiin tai sitä nopeampiin TU104-grafiikkapiiriä käyttäviin malleihin.

Lähteet: EVGA, GamersNexus

Uusi artikkeli: Testissä Lenovo Legion Y740 -pelikannettava

Testissä noin 2000 euron hintainen Lenovon Legion Y740 -pelikannettava varustettuna 15,6-tuumaisella näytöllä, Core i7-9750H -prosessorilla ja GeForce RTX 2070 MaxQ -näytönohjaimella.

io-techin testiin saapui Lenovon raskaamman keskisarjan Legion Y740-15IRHg -pelikannettava, joka on varustettu 6-ytimisellä Core i7-9750H  -prosessorilla, GeForce RTX 2070 Max-Q -näytönohjaimella, teratavun M.2 SSD:llä ja 32 gigatavulla keskusmuistia. 15,6-tuumainen IPS-paneeli tukee Full HD -resoluutiota, 144 Hz virkistystaajuutta ja G-Sync-ominaisuutta. Pelikannettavien sirompaan kategoriaan sijoittuvalla Legion Y740:llä on painoa laturin kera noin kolme kiloa.

Tutustumme artikkelissa pelikannettavan ominaisuuksiin, suorituskykyyn, lämpötiloihin, melutasoon, tehonkulutukseen ja akkukestoon. Lukijoiden toiveesta mukana on myös pikaiset näyttötestit. Vertailukohtana testeissä käytämme viime ja tänä vuonna julkaistuja ja io-techissä aiemmin testattuja pelikannettavia.

Lue artikkeli: Testissä Lenovo Legion Y740 -pelikannettava

Video: Testissä AMD Radeon RX 5600 XT

Videolla käydään läpi AMD:n Radeon RX 5600 XT -näytönohjaimen testitulokset aiemmin julkaistun kirjoitetun artikkelin pohjalta.

Julkaisimme io-techissä viime viikolla testiartikkelin AMD:n uudesta Radeon RX 5600 XT -näytönohjaimesta, jonka hintataso Suomessa on noin 299-420 euroa. Nyt artikkelin pohjalta on tehty videomuotoinen yhteenveto, joka on julkaistu io-techin Youtube-kanavalla.

Videolla käydään pikaisesti läpi Sapphiren Pulse OC -mallisen näytönohjaimen ominaisuudet sekä suorituskyky 1080p- ja 1440p-resoluutioilla, tehonkulutus-, lämpötila- ja melumittaukset sekä ylikellotuspotentiaali. Testeissä vertailukohtina ovat NVIDIAn samanhintainen 1660 Ti ja juuri hinnanleikkauksen kokenut pari kymppiä kalliimpi RTX 2060. AMD:n leiristä mielenkiintoisin verrokki on noin 50 euroa kalliimpi RX 5700 ja mukana on myös useita muita 150-350 euron näytönohjaimia.

Kokeilemme jatkossakin kirjoitettujen testiartikkeleiden työstämistä jälkikäteen videoformaattiin, joten anna kommenteissa palautetta ja kehitämme videokonseptia lisää, kiitos!

Jos pidit videosta, käy tykkäämässä, tilaa io-techin YouTube-kanava. Yli 35 000 tilaajalla io-tech on noussut Pohjoismaiden suurimmaksi tekniikkamediaksi Youtubessa.

Katso video Youtubessa

Isä rakensi tyttärelleen helppokäyttöisen peliohjaimen Switchille Xbox Adaptive Controllerin avulla

Microsoftin Xbox Adaptive Controller on suunniteltu antamaan vammaisille paremmat mahdollisuudet pelata pelejä ja Rory Steel sai sen toimimaan myös Nintendo Switchin kanssa.

Uutisoimme aiemmin Microsoftin tuoneen Xbox One -konsoleilleen Adaptive Controller -ohjaimen, joka on suunniteltu antamaan vammaisille paremmat edellytykset pelata pelejä. Nyt Xbox Adaptive Controllerin suomat mahdollisuudet on tuotu brittiläisen isän toimesta myös Nintendon Switch-konsolille.

Brittiläisen Rory Steelin tytär kärsii hereditaarisesta spastisesta parapareesista, eli perinnöllisestä ja etenevästä alaraajahalvauksesta, mikä voi vaikuttaa myös käsien motoriikkaan. Se ei kuitenkaan ole poistanut tytön halua pelata esimerkiksi Legend of Zelda: Breath of Wild -peliä, minkä vuoksi isä kävi tuumasta toimeen antaakseen tälle mahdollisuuden pelata muiden ikätovereidensa rinnalla.

Steelin rakentama peliohjain on isohko suorakulmio, jonka reunoja kiertää rivi suurikokoisia painikkeita, jonka lisäksi keskellä ohjainta on kaksi arcade-tikkuohjainta. Ne on yhdistetty suoraan Xbox Adaptive Controller -ohjaimen juuri tätä tarkoitusta varten tehtyihin liitäntöihin, joista kukin kuvaa yhtä ohjaimen funktioista.

Mikäli ohjaimella olisi tarkoitus pelata Xbox One -konsolilla tai PC:llä, olisi homma jo sitä myöten selvä, mutta tällä kertaa kohteena oli Switch. Ohjainta ei ole sidottu toimimaan vain Xbox- ja PC-alustoilla, mutta Kotakun mukaan sen saaminen toimimaan Switchillä vaati jonkin verran töitä. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole tarkempaa tietoa siitä, mitä ohjaimen sovittaminen Switchille käytännössä piti sisällään.

Lähde: Kotaku, JerseyITGuy @ Twitter